مبل تخت خواب شو چیست؟

ما در این مقاله سعی می کنیم که نکته های مهم برای خرید مبل تخت خواب شو را با شما در میان بگذاریم.

 

تعریف مبل تخت خواب شو

یک مبل تخت خوابشو که معمولا در آمریکا به مبل تخت خواب،مبل خواب یا مبل کشویی معروف می باشد،یک مبل کاناپه ای است که زیر کوسن های زیرین،چهارچوبی فلزی و تشکی نازک مخفی شده است که قابلیت بیرون کشیدن و استفاده کردن آن به عنوان تخت خواب را دارد.

 

. تشک ژاپنی مدل غربی با مبل تخت خواب شو متفاوت است.اگرچه استفاده از تشک های ژاپنی در مبل های تخت خوابشو امری متداول می باشد.

 

تاریخچه مبل تخت خوابشو

لئوناردو سی بیلی در ۱۸ جولای ۱۸۹۹ میلادی امتیاز ساخت اولین مبل تخت خوابشو را بدست آورد.چهارچوب فلزی تخت خواب،قابلیت تا شدن را داشت و تشک،در صورت لزوم خمیده یا بسته می شد که بعدا به تخت خواب مخفی معروف شد.

ویلیام لارنس مورفی امتیاز ساخت تخت خواب تاشوی دیواری را کسب کرد که امروزه معروف به تخت خواب مورفی می باشد.از مشخصه های این نوع تخت خواب حفظ فضا با تا شدن تخت در گنجه ی درون دیوار می باشد.

 

در سال ۱۹۳۱،برنارد کاسترو با استفاده از ۴۰۰ دلار پس انداز خود،کاستروی قابل تبدیل را تولید کرده و به فروش رساند.طراحی کاسترو الگوی تکامل اغلب مبل های تخت خوابشو امروزی می باشد.

 

حدود سال ۱۹۸۰،بعد از الگوبرداری از طراحان ژاپنی،تشک ژاپنی در آمریکا ظاهر شد.ویلیام بروور فردی بود که اولین سبک از مبل دارای چهارچوب قابل تبدیل در آمریکا را تولید نمود.

 

 

 

 

چند نکته مهم برای خرید مبل تخت خوابشو با کیفیت

شما می توانید هر مبلی را با مجهز کردن آن به مبل تخت خوابشو به اتاق خواب یا اتاق برای مهمان تبدیل نمایید.این مبل می تواند کارایی مناسبی در برخی از منازل داشته باشد.در گذشته برخی از این مبلمان ها از راحتی کافی و مناسب برخوردار نبودند اما در حال حاضر برخی از این مبل ها به اندازه تخت خواب های معمولی راحتند.

 

ما موقع خریدن این نوع مبل ها می بایست بیشتر به راحت بودن آن موقع نشستن توجه نماییم تا مقدار راحتی آن موقع خوابیدن!پس بهتراست به این نکته توجه بیشتری نمایید که می بایست این نوع مبلمان با ویژگی های مبلمان های دیگر مقایسه شود.ویژگی هایی مانند نوع طراحی که متناسب با نیازها و اولویت های سبک و سیاق مورد نظر شما باشد.تنها تفاوت در آن این است که شما به دنبال تشک راحت و مکانیزمی موثر و مفید هستید.

 

دارا بودن چهارچوبی از جنس چوب سخت

قوی ترین و مستحکم ترین قاب ها برای هر نوع مبل از جمله مبل تخت خواب شو،آن هایی هستند که از چوب سخت خشک شده با کوره ازجمله راش،توس و بلوط یا ترکیبی از چوب سخت خشک شده با کوره و تخته ی چند لایه ی مناسب مبلمان ساخته شده است.از خرید چهار چوب های ساخته شده از چوب های نرمی مانند کاج و سرو خودداری نمایید.

 

جستجوی مکانیزم باز و بست با کیفیت

نحوه مکانیزم بلند شدن و بیرون آمدن بسترخواب می بایست به حالتی باشد که با یک حرکت نرم و بدون سروصدا باز و بسته شود.به دنبال محصولاتی باشید که از کیفیت این موارد مطمئن باشید.

 

احساس وجود لبه های صاف در تمام قسمت های داخلی

تمام قسمت های مکانیزم داخلی مبل تخت خواب شو می بایست دارای لبه های صاف باشد تا احساس ناراحتی و درد موقع نشستن یا خوابیدن نداشته باشید.

 

بررسی کیفیت تشک

تشک با کیفیت خوب موجب ایجاد خواب شبانه بهتر و راحت تر می شود و به خوبی از مفاصل بالاتنه و میان تنه نگه داری می کند.همیشه تشک ضخیم تر بهتر نیست و معمولا تشک های نازک تر بهتر می باشند ولی در صورتی که از متریال با کیفیت استفاده شود.

 

 

 

 

 

ابعاد واندازه آن

ابعاد مبل مساله مهمی است که قبل از خرید می بایست به آن دقت نمود.طول و عرض ان در حالت باز و بسته امری مهم می باشد.اگر این مساله قبل از خرید بررسی نشود ،عملا دیگر نمیتوان در منزل از آن استفاده نمود.همینطور وزن آن خیلی نباید سنگین باشد.

شما با مراجعه به صفحه محصولات ما در شرکت تولیدی مبلمان روهی می توانید با توجه به نیازهای خود و نوع دکوراسیون منزل خود مبل کلاسیک مورد نیاز خود را انتخاب نموده و محصول انتخاب شده خود را با بالاترین کیفیت از ما تحویل گیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *