مبل راحتی ایتالیایی

داشتن مبل راحتی ایتالیایی موجب ایجاد رنگ و بوی تازه در خانه می شود و دکوراسیون خانه را از حالت بی روحی در می آورد.باید این نکته را مورد توجه قرار داد که اتاق نشیمن به عنوان پر تردد ترین محل خانه محسوب می گردد و برای ایجاد و حفظ آرامش نیاز به ترکیب و چیدن درست المان های مختلف از جمله مبل می باشد.

انتخاب و خرید یک مبل راحتی مناسب منزل شما با توجه به گزینه های زیادی که وجود دارد لازم است که با دقت و بهره گیری اطلاعات لازم انجام شود.

 

ویژگی های مبل راحتی ایتالیایی

هر نوع مبلمانی دارای نشانه و ویژگی های خاص خود می باشد.این ویژگی ها باعث متمایز شدن محصول از دیگر مبل ها می گردد.

 

از جمله خصوصیات مبل راحتی ایتالیایی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  استفاده از چوب های راش،بلوط و گیلاس
  •  آزادی در طراحی و گرایش ماکسیمالیستی
  •  استفاده از خصوصیات سبک باروک و روکوکو
  •  استفاده از حکاکی روی کاناپه ها و صندلی ها
  •  داشتن طرحی دلنشین و دور از سبک گوتیک
  •  داشتن خطوط نرم و زیبا با تلفیقی از سبک نئوکلاسیک

 

سبک مبلمان ایتالیایی

مبلمان به نماد هماهنگی و تعادل معروف می باشد.ظرافت و زیبایی تاریخی و سبک زنده که در آن بکار رفته است موجب شگفتی هر فردی می گردد.این سبک مبلمان متناسب با سلیقه همگان می باشد.این سبک مبلمان ترکیب و تلفیقی از ابتکار و سنت می باشد.این مبلمان به عنوان یک کالای لوکس شناخته می گردد.

با استفاده از مبل راحتی می توانید زیبایی هارمونیک و تعادل مناسبی را در فضای اتاق خود ایجاد نمایید.برای استفاده از مبلمان ایتالیایی می بایست تناسب در دکوراسیون و فضای خانه خود ایجاد نمایید که در غیر این صورت چیدمان ایتالیایی موجب بی نظمی و آشفتگی در خانه شما می گردد.

 

مبلمان راحتی و استیل کلاسیک ایتالیایی برای علاقمندان به سبک کلاسیک

طرح های مبلمان ایتالیایی متناسب با هر نوع سلیقه ای قابل دسترسی و خرید برای علاقمندان این سبک می باشد.مبل های استیل کلاسیک شرکت تولیدی مبلمان روهی می تواند بهترین گزینه برای علاقمندان به این سبک مبلمان باشد.شما می توانید با مراجعه به سایت ما از محصولات متنوع ما دیدن فرمایید و متناسب با سبک و نوع دکوراسیون منزل خود اقدام به سفارش مبل درخواستی خود نمایید.

 

 

 

 

کاربرد مبل راحتی ایتالیایی

افرادی که دارای سلیقه خاص و ویژه هستند می توانند از مبل سبک ایتالیایی در محیط پذیرایی و نشیمن خود استفاده نمایند.این سبک مبلمان ظاهری زیبا و لوکس به خانه شما می بخشد.شما هرچه منزلی لوکس تر داشته باشید می توانید از مبلمان با طرح های لوکس تر و ویژه تر استفاده نمایید.

 

قابلیت تخت خواب شو

یکی از نقاط قوت مبلمان سبک ایتالیایی قابلیت تخت خواب شو بودن آن است که مناسب کسانی است که به دلیل نداشتن فضای کافی می توانند از این مبل استفاده نمایند و در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

 

 

مبل ایتالیایی خاص مناسب دکوراسیون های مدرن

معمولا در توصیف این مبل ها کلمه با شکوه بکار می رود.زیرا این مبل ها دارای طراحی خاص و منحصربفردی هستند که در نگاه اول جنبه فانتزی را القا می نمایند.ولی می تواند به تنهایی در قالب یک عنصر دکوراتیو،کمبود عنصر هنری را جبران نماید.

 

 

 

تعداد نشیمن های مبل راحتی ایتالیایی

به صورت معمول و پیش فرض مبل راحتی ایتالیایی دارای نشیمن ۷ نفره می باشد که کلاف کار از چوب روس می باشد که موجب بالا رفتن کیفیت کار می گردد.

نشیمن های تک نفره این کار از فوم سرد می باشد که دارای کیفیت بالا نیز هستند.در طراحی مبلمان ایتالیایی هیچ محدودیتی در طراحی پارچه ها وجود ندارد و شما می توانید تغییرات لازم در مبلمان را با توجه به سلیقه خود بدهید و شما نیز می توانید با کارشناسان ما نیز در ارتباط باشید.

 

قیمت مبلمان ایتالیایی راحتی

یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید مبلمان قیمت آن می باشد.در قیمت مبلمان مهم ترین مساله که باعث ایجاد تفاوت در قیمت آن می گردد استفاده از متریال بکار برده در آن می باشد که می تواند باعث ایجاد تفاوت قیمتی گردد.

 

چرا مبل ایتالیایی نسبت به سایر مبل ها متفاوت تر است؟

واژه باشکوه مناسب ترین کلمه برای وصف این مدل مبل می باشد.ویژگی های خاص این مبل موجب ایجاد تفاوت در آن می گردد و این نکته نباید فراموش شود که کشور ایتالیا در تولید مبل کلاسیک کشوری مطرح و به نام می باشد.برخلاف مبل سبک ترک طراحی منحصربفرد،آزادی در طراحی و گرایش مینیمالیستی،بارزترین و مهم ترین دلیل محبوبیت مبل ایتالیایی می باشد.اگر علاقمند به سبک مدرن هستید این سبک گزینه مناسبی برای شما می باشد.

از طرفی دیگر این سبک مبلمان به دلیل بکارگیری متریال مرغوب در چوب و کلاف و پارچه و … دارای طول عمر زیاد و کیفیت زیاد است.

پیشنهاد می کنیم که از کارهای تولیدی شرکت مبلمان روهی که در زمینه تولید سبک مبلمان استیل کلاسیک پیشرو و صاحب سبک می باشد دیدن و در صورت نیاز به خرید با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید

البته فراموش نکنید که شما می توانید از تمامی مراحل کار تولید مبل کلاسیک دیدن کرده و با اطمینان کامل،مبل مورد نظر خود را انتخاب و مطابق با نوع و سبک دکوراسیون منزل خود مبل مورد نظر خود را دم منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *