چه اجزایی شامل سرویس خواب کامل است؟

قطعا هنگامی که به فروشگاه های مختلف سر می زنید و به دنبال سرویس خواب می گردید به این مورد برخورده اید که چرا برخی از سرویس خواب ها دارای اجزای متفاوت با یکدیگر هستند!!! شما باید بدانید که سرویس خواب ها دقیقا دارای چه اجزاهایی نیز هستند و به چه سرویس خوابی می توان گفت کامل!!

 

 

 

 

ما در این مقاله تلاش می کنیم تا شما را با اجزای کامل سرویس خواب کامل آشنا نماییم.

 

یکی از مهم ترین وسیله هایی که در اتاق خواب استفاده می گردد سرویس خواب می باشد که انتخاب آن بستگی به چیدمان و سلیقه شما دارد.ممکن است هر یک از اعضای خانواده دارای سلیقه خاص و متفاوت خود باشد ولی این مورد کاملا وابسته به سلیقه شخصی است و بهتر است نوع رنگ دیوارو راحتی تشک هم متناسب با میل و خواسته شما باشد.

 

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب

سرویس خواب کامل شامل موارد زیر می شود:

.تخت خواب

.میز توالت

. پاتختی

. آیینه

.پاف

 

 

 

 

 

تخت خواب ها

یکی از مهم ترین اجزای سرویس خواب ها تخت خواب آن می باشد که با توجه به هدف و نیاز مشتری اندازه و ارتفاع آن مشخص می گردد.به طور معمول تخت تک نفره می بایست عرض ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی متر و طول ۲۰۰ سانتی متری داشته باشد.اگر برای خواب نیاز به فضای بیشتری دارید می بایست سایز۱۱۰ سانتی متری را انتخاب نمایید.تخت خواب های دو نفره عرض ۱۳۵ تا ۱۵۰ دارند.افراد قد بلند بهتر است تخت خواب با طول ۲متر را انتخاب نمایند.ارتفاع تخت ها هم اغلب ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر هستند که این ارتفاع برای راحتی در تمیز کردن زیر آن ها هستند.

 

اهمیت بالا و مهم میز آرایش در سرویس خواب

یکی از وسایلی که در سرویس خواب در کنار تخت قرار داده می شود و جز سرویس می باشد میز آرایش یا میز توالت است.برای سرو سامان دادن به لوازم آرایشی و بهداشتی می توان از میزهای توالت استفاده نمود.شما می توانید طرح مدنظر خود را به سازنده بدهید تا برای شما بسازد.در میزها،آیینه آن ها به میز پیچ شده است و در برخی موارد آیینه آن جدا می باشد.

 

اگر شما تازه عروس هستید می توانید از هر دو نوع میزها استفاده نمایید ولی اگر فرزند خردسال دارید می توانید از میزهایی که پیچ شده هستند استفاده نمایید.زیرا ممکن است براثر برخورد به آیینه فرزند شما دچار آسیب گردد.

 

انواع پاتختی و پاف در سرویس خواب

یکی دیگر از لوازم جانبی ها که در کنار سرویس خواب ارائه می گردد پاتختی می باشد.پاتختی ها مانند میزهای توالت دارای ابعاد و اندازه های متفاوتی هستند که معمولا برای تخت های تک نفره یک پاتختی و برای دو نفره دو پاتختی ساخته می گردد.

به طور معمول پاتختی ها برای رفع نیازهای اصلی فرد از جمله قرار دادن

لیوان ،موبایل یا ساعت در کنار تخت قرار می گیرد که هروقت نیاز به استفاده ازآن ها داشتید دسترسی راحت به آن ها داشته باشید.

 

ابعاد مناسب پاتختی برای سرویس خواب

طول و عرض مناسبی که برای پاتختی ها قرار داده می شود ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر متغیر است.ارتفاع آن هم نیز متغیرمی باشد ولی می بایست ارتفاعی در نظر بگیرید که وقتی خوابیده اید بتوانید وسیله های روی آن را مشاهده نمایید.

 

 

 

تاثیر وجود آیینه در سرویس خواب

از جمله مواردی که خرید آن الزامی نیست ولی در کنار سرویس خواب ارائه می گردد آیینه است.در برخی از سرویس خواب ها آیینه به حالت قدی و در برخی دیگر نیز متفاوت است و برای ایمنی بیشتر بهتر است پیچ شود.

 

 

اگر فضای اتاق شما خیلی کوچک است پیشنهاد ما به شما خرید تخت های کشو دار است که بتوانید از کشوهای آن ها استفاده نمایید.

 

پاف در کنار سرویس خواب

شاید بار اول باشد که اسم پاف به گوش شما می خورد.باید بگوییم که پاف ها علاوه بر مبلمان در کنار سرویس خواب ها هم ارائه می گردد.بودن پاف ها در اتاق خواب باعث امکان نشستن بر روی آن و همچنین گذاشتن وسایل را فراهم می نماید پاف ها انواع مختلفی دارند که در برخی آ نها فقط حالت صندلی دارند و در برخی دیگر حالت صندوق دار نیز هستند.

 

 

شما می توانید با مراجعه حضوری و غیر حضوری از نمونه کارهای ما دیدن فرمایید و کار مدنظر خود را از مجموعه تولیدی مبلمان روهی انتخاب و خرید خود را با ضمانت از ما درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *