همه چیز در مورد مبلمان کلاسیک به سبک ایتالیایی

مبلمان کلاسیک ایتالیایی به عنوان یک مبل بسیار با کیفیت معروف و شناخته می شود.ایتالیا سرزمین معماری و هنر می باشد.ایتالیا در صنعت مبل سازی قدیمی و شناخته شده است و مبلمان ایتالیایی دارای متریال با کیفیت می باشند.هزینه خرید و گمرک مبلمان در ایران در سال های اخیر خیلی بالا رفته است و این امر موجب شده است که با توجه به این شرایط بسیاری از کارگاه های تولیدی مبلمان سبک ایتالیایی را انتخاب و تولید نمایند.قیمت مبل کلاسیک ایتالیایی در ایران بسیار مناسب تر از نمونه وارداتی آن می باشد.فقط قبل از خرید می بایست با مشخصات و ویژگی های این سبک مبلمان آشنا شوید.

پیشینه مبلمان کلاسیک ایتالیایی

قدمت مبل کلاسیک استیل ایتالیایی مربوط به قرن یکم میلادی می باشد.با توجه به قطعات مبل کشف شده در کوه وزوو می توان این امر را ثابت نمود.در آن زمان مبلمان ایتالیایی بسیار نزدیک به سبک یونانی بودند.

در قرن چهارده و پانزده میلادی تحولی بزرگ در مبلمان کلاسیک ایتالیایی بوجود آمد و طرح مبلمان استیل ایتالیایی به سمت ظریف تر شدن و سبک تر شدن رفت.

در قرن شانزدهم شاهد تحول و دگرگونی بزرگ دیگری در صنعت مبلمان سازی ایتالیا بودیم.در آن زمان طرح های اساطیری با الهام گرفتن از فرهنگ خاورمیانه وارد مبلمان ایتالیایی شد.

به مرور و با گذر زمان مبلمان استیل ایتالیایی آمیزه ای از سبک گوتیک،باروک و نئوکلاسیک شد.در زمان رنسانس طراحان مبل ایتالیایی تلاش کردند تمام سبک های زیبا و به روز زمان خودشان را به شکل هنرمندانه ای ترکیب نمایند.

به این صورت مبلمان کلاسیک مدل ایتالیایی مورد فراز و نشیب های زیادی قرار گرفته است تا به این شکل که ما میبنیم در آمده است.

مشخصه ها و ویژگی های اصلی مبلمان کلاسیک ایتالیایی

اگر به دنبال مبلمان کلاسیک ایتالیایی هستید قطعا از دوستاران سبک کلاسیک به شمار می روید.

  • پارچه مبلی ایتالیایی همیشه با ارزش و گران بها بوده است.
  • مبل کلاسیک ایتالیایی پر رزق و برق در تمامی سطوح می باشد.
  • از چوب راش،بلوط یا گیلاس در ساخت آن استفاده می گردد.
  •  مبل کلاسیک ایتالیایی یک کار متفاوت و همیشه به روز می باشد.
  • طراحی مبل کلاسیک ایتالیایی تقریبا کاری پیچیده و پرکار می باشد.
  • طرح مبل ایتالیایی با جزئیات فراوان و گرانبها ساخته می گردد.
  • برخی اوقات در ساخت مبلمان استیل کلاسیک از طلا،سنگ مرمر و سرامیک برای شکوه و جلوه بیشتر استفاده می گردد.

پارچه مبلی ایتالیایی

انواع متفاوتی از پارچه مبلی در بازار ایران در دسترس است.بعضی از این پارچه ها از خارج وارد می گردند.پارچه مبلی ایتالیایی یکی از انواع پارچه های وارداتی می باشد.این پارچه بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد.برای خرید این نوع پارچه باید دقت زیادی کنیدتا مورد تقلبی آن نصیبتان نگردد.برای خرید این نوع پارچه باید از شرکت های وارد کننده این نوع پاچه اقدام به خرید نمایید.البته در کشور ما هم تولیدکننده های زیادی وجود دارند که کیفیت پارچه های تولیدی آن ها دارای کیفیتی بالایی هستند و از لحاظ قیمتی هم بسیار مناسب تر می باشند.

مبل کلاسیک ایتالیایی برای چه منازلی مناسب می باشند؟

از شکوه و جلوه این مبلمان صحبت کردیم.اگر شما قصد خرید این مبلمان را دارید باید بدانید که قضیه فقط به خرید آن ختم نمی گردد.یک مبل خاص یک دکوراسیون خاص و ویژه را طلب می کند .

جای مبلمان کلاسیک ایتالیایی قطعا در دکوراسیون کلاسیک است.این سبک مبلمان هیچ هم خوانی با دکوراسیون سبک مدرن ندارد.

شما می توانید برای دیدن نمونه های بیشتر و خاص مبلمان کلاسیک به پیج کارخانه تولیدی مبلمان روهی مراجعه نمایید و به صورت حضوری از مراحل تولیدی مبل دیدن نمایید و با توجه به سلیقه شخصی خود و نوع چیدمان خانه خود مبلمان مورد پسند و خاص خود را سفارش و تحویل گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *