مبل کلاسیک فرانسوی و ویژگی های آن

مبل کلاسیک فرانسوی چیست و دارای چه ویژگی هایی است؟

عموما سبک مبلمان فرانسوی کلاسیک می باشد و به طور کلی مبل کلاسیک فرانسوی مبلمانی ظریف،ساده و با رنگ خنثی می باشد.این سبک مبلمان دارای منبت کاری ساده و ظریف می باشد و تجملات مبل استیل را ندارد اما ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد.مبل کلاسیک فرانسوی دارای تجمل و شکوه زیاد در عین حال از راحتی زیادی نیز برخوردار است.در طراحی و ساخت این سبک مبلمان دقت،هنر،ظرافت و زیبایی زیادی به کار رفته است و نشان دهنده هویت و اصالت کشور فرانسه می باشد و جلوه ی هنری این کشور را نمایش می دهد.

 

برخی از ویژگی های مبل کلاسیک فرانسوی

  • کنده کاری و منبت های کار شده بر روی مبل کلاسیک فرانسوی ساده،ظریف و شیک هستند وهمانند مبلمان استیل نیستند.
  •  یکی دیگر از ویژگی های منحصربفرد مبل کلاسیک فرانسوی این است که پایه آن ها دارای انحنا و قوس رو به بیرون است و به شکل c یا s انگلیسی و یا مانند پنجه حیوانات هستند.
  •  با نشستن بر روی مبلمان کلاسیک فرانسوی شما احساس راحتی زیادی می کنید و به مدت طولانی می توانید با راحتی بر روی مبل بشینید.
  • رنگ چوب مبل کلاسیک فرانسوی به طور معمول تیره یا قهوه ای است.
  • به طور معمول پشت مبلمان کلاسیک فرانسوی صاف و بدون انحنا می باشند.
  • مبلمان کلاسیک فرانسوی از کیفیت خیلی بالایی برخوردار بوده و بسیار راحت می باشند.
  •  به این نکته توجه نمایید که هر چقدر کنده کاری ها و ظرافت مبلمان فرانسوی بیشتر یاشد و منبت کاری های آن کار دست باشد،قیمت مبل بالاتر و ارزش بیشتری پیدا می کند.
  •  مبل کلاسیک فرانسوی دارای تاج های بزرگ و عظیم و دسته های بزرگ نیستند و در عین حال در کنار سادگی و ظرافت دارای ظاهری شیک و لوکس است وشما می توانید در خانه های متراژ پایین تر از آن ها استفاده کنید.
  •  چوب مورد استفاده در مبل کلاسیک فرانسوی اکثرا چوب راش می باشد که دارای استحکام و مقاومت بالایی نیز هست و برای منبت کاری بسیار مناسب می باشد.

 

بیشتر بخوانید : مبل استیل کلاسیک

روش های تشخیص مبل کلاسیک فرانسوی

یکی از دغدغه های افراد هنگام خرید مبل کلاسیک فرانسوی اینست که آیا مبلی که می خرد مبل کلاسیک فرانسوی است یا صرفا به آن شباهت دارد؟شما می توانید با توجه به صفاتی که برای شما توضیح می دهیم تا حدود زیادی تشخیص دهید که مبل کلاسیک فرانسوی است یا خیر!!

 

پایه های مبل کلاسیک فرانسوی

یکی از مهم ترین فاکتورها پایه های مبل می باشد.پایه ها دارای ظرافت خاص با یک انحنا به سمت بیرون هستند.می توان گفت که مبلمان کلاسیک فرانسوی دارای پایه های زمخت و یکسره نیستند.معمولاپایه های این مدل مبلمان مانند پنجه حیوان هستند که به پایه های شمشیری معروف می باشند.این مدل مبلمان با توجه به شکل و حالت پایه های آن قابل تشخیص می باشند.

 

منبت کاری مبل کلاسیک فرانسوی

یکی دیگر از ویژگی ها و فاکتورهای مهم دیگر برای تشخیص مبل کلاسیک فرانسوی منبت کاری صورت گرفته بر روی چوب مبل فرانسوی است.این مدل مبلمان دارای منبت کاری های ظریف ،ساده و زیبا می باشند و هریک از این ظریف کاری ها نشان دهنده دوران خاصی از پادشاهان کشور فرانسه می باشد.

این ظرافت کاری ها و کنده کاری ها هر چقدر بیشتر باشند،اصالت و زیبایی مبل فرانسوی نیز بیشتر می شود.این طراحی ها و کنده کاری ها تقریبا بر روی تمامی قسمت های مبلمان وجود دارند.هر چقدر مقدار ظرافت و منبت کاری ها بیشتر باشند ارزش مبل بیشتر می شود.

 

راحت بودن مبل کلاسیک فرانسوی

مبل کلاسیک فرانسوی در عین داشتن منبت کاری های زیاد و شباهت های زیاد به مبل استیل،بسیار راحت هستند و فرد با نشستن های طولانی مدت بر روی آن احساس ناراحتی و خستگی نمی کند.این مدل مبلمان دارای تشک های قطور و نشمین گاه های راحت هستند.

 

از کجا می توانیم مبل کلاسیک فرانسوی بخریم؟

خرید مبل کلاسیک فرانسوی از تولیدی مبلمان روهی بهترین انتخاب می باشد به علت اینکه با خرید مستقیم مبل از تولیدی واسطه ها و هزینه های فروشگاه مبل حذف می گردند و شما می توانید مبلمان مورد نظر خود را با قیمت بسیار پایین تری خرید نمایید و در ضمن می توانید با دیدن مراحل تولید مبلمان روهی و مشاهده کیفیت متریال بکار رفته در کلاف مبل و نیز منبت کاری های خاص و همچنین رنگ و کیفیت پارچه و رویه کوبی مبلمان با اطمینان بیشتری خرید خود را نهایی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *