مبل سلطنتی کلاسیک

مبل سلطنتی کلاسیک

مبل سلطنتی کلاسیک هواداران و کاربردهای خاص خود را دارد.مبل سلطنتی کلاسیک در بسیاری از مکان ها به عنوان بهترین و مناسب ترین مبل شناخته می گردد.برخی از افراد برای مجلل کردن خانه خود از این نوع مبلمان استفاده می نمایند.بسیاری از هتل ها،مکان های لوکس و … از این نوع مبلمان برای تکمیل دکوراسیون و دیزاین محل خود استفاده می کنند.مبل های سلطنتی کلاسیک در طرح ها و مدل های متنوع طراحی و ساخته می شود.با توجه به تنوع بالای مبلمان راحتی در بازار همچنان مبلمان استیل کلاسیک دارای طرفدارن خاص و دائمی خود هست.مبلمان استیل کلاسیک در بسیاری از مکان ها به عنوان اولین و بهترین انتخاب در تکمیل دکوراسیون آن جا محسوب می گردد.

هتل ها،شرکت ها و تالارها تمایل بیشتری به استفاده کردن از مدل مبلمان استیل کلاسیک دارند و این مدل مبلمان دارای تنوع زیادی نیز هستند.

 

نکاتی در مورد انتخاب و خرید مبل استیل کلاسیک

امروزه نوع سبک دکوراسیون خانه مساله بسیار مهمی می باشد که خانواده ها توجه زیادی به این امر می کنند.همیشه  در بین المان های مختلف در دکوراسیون خانه مبل از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.برای تزیین خانه مطابق میل و سلیقه خود می بایست نکات زیادی را در نظر گرفت.شما اگر قصد و نیت خرید مبلمان استیل کلاسیک را دارید می بایست بدانید که این مدل مبلمان دارای ابهت خاص،قالب بزرگ و طراحی ظریف هستند که زیبایی خاصی را به محیط خانه شما می بخشند.

اما باید بدانیم که بهترین مبلمان استیل کلاسیک دارای چه ویژگی هایی نیز هستند؟

بهترین مبل سلطنتی باید بیشترین تناسب و هماهنگی را با محیط داشته باشد.

پس پیش از هرچیز در انتخاب و خرید مبل سلطنتی باید نکته مهمی را در نظر بگیرید.مبل سلطنتی کلاسیک با توجه به دارا بودن ابعاد و قالب بزرگتر برای بهتر دیده شدن نیاز به فضا و محیط بزرگتری به نسبت دیگر مبلمان دارند.

به طور کلی مبل های کلاسیک برای اماکن و محیط هایی که دارای فضای بزرگتر هستند مناسب تر می باشند.

 

برخی از ویژگی های مبل سلطنتی چیست؟

مبل های کلاسیک دارای منبت های خاص در قسمت پایه و دسته مبلمان که از چوب استفاده شده هستند.به طور معمول از چوب های بسیارمقاوم ،ازجمله چوب راش گرجستانی که در تولید این مدل مبلمان استفاده می شود.گروه تولیدی مبلمان روهی هم نیزاز این نمونه چوب باکیفیت و بسیار مقاوم در تولید مبلمان با کیفیت خود استفاده می نماید.

ارتفاع این مدل مبل ها نسبت به دیگر مبل ها بیشتر می باشد.معمولا دارای نشیمنی یک تکه است. وزن مبل هم معمولا به نسبت دیگر مبلمان سنگین ترمی باشد.

معمولا این مبل ها دارای تاجی دربالای نشیمن گاه خود هستند که حالت تشریفاتی و ظاهری مجلل تر به مبل می دهد.تشک این مدل مبل ها به صورت دوبل ساخته می شود که در صورت کهنگی و آسیب دیدگی به راحتی بتوان آن ها را تعویض نمود.استفاده از تشک دوبل و یکپارچه در ساخت این مدل مبلمان امری ضروری می باشد زیرا این امر موجب افزایش طول عمر تشک شده و احتمال آسیب دیدگی آن را کاهش می دهد.

بزگترین دلیل دوبل کردن تشک مبل کلاسیک ،راحتی در شست و شوی آن است که بتوان در صورت کثیف شدن براحتی آن را شستشو کرد یا در صورت نیاز تعمیر یا تعویض نمود.

 

  • توجه به قالب ساخت مبل

یکی از ویژگی های اصلی یک مبل سلطنتی قالب و زیرکار مبل می باشد.به طور معمول در ست های نه نفره و هفت نفره ساخته می شوند که تعداد ساختار مبل با توجه به سلیقه مشتری می تواند متفاوت و متغیر باشد.

 

  • راحت بودن مبل

این امر تصوری اشتباه می باشد که راحتی،صرفا مخصوص مبل های راحتی است و مبل های استیل کلاسیک فاقد هرگونه راحتی نیز هستند.یک مبل کلاسیک نیز باید راحتی کافی را دارا باشد که فرد احساس ناراحتی نکند و حس خوبی را به آن منتقل نماید.

 

چند مورد که هنگام خرید مبل برای اطمینان از راحتی آن می بایست توجه کرد:

ارتفاع پشتی و دسته ها می بایست استاندارد باشند.بهترین و مطمئن ترین روش برای بررسی و اطمینان از راحتی مبل نشستن بر روی آن است.در موقع نشستن بر روی مبل کمر و دستان شما نباید احساس ناراحتی کند.اگر ارتفاع مبل بیش از حد زیاد است یا نشیمن گاه آن سفت است از خرید مبل چشم پوشی کنید.

 

  • پارچه مبلی

رنگ پارچه مبل متناسب با سلیقه شما ومقدارهمخوانی با دکوراسیون منزل شما بستگی دارد و همینطور جنس پارچه به میزان بودجه مشخص شده شما بستگی دارد.

 

  • رنگ بدنه مبل

رنگ بدنه مبل تاثیر زیادی در زیبایی و رخ مبل شما دارد.در برخی از مبل ها رنگ بکار رفته همرنگ با رنگ طبیعی چوب می باشد و از رنگ های مصنوعی استفاده نشده است.نوع رنگ مبل هم متناسب با سلیقه شما و رنگ پارچه انتخابی شما می تواند متغیر و قابل تغییر باشد.

شما با مراجعه غیر حضوری به سایت ما و یا مراجعه حضوری به شرکت گروه تولیدی مبلمان روهی می توانید از مراحل ساخت مبلمان کلاسیک ما دیدن کرده و با توجه به نوع سلیقه خود مبل خاص مدنظر خود را سفارش و در اسرع وقت مبل مورد نظر خود را بالاترین کیفیت تحویل بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *